Deprecated: strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Svar på innlegg
Du svarer på følgende innlegg:Re: Regler for kortspill
Jeg har lært "Stress" på denne måten:

2 - 6 spillere ( Også 12, men de blir vel litt kjedelig

Du skal bruke alle kortene, hvis 2 spiller! Skal dere ha 6 bunker hver, med 4 kort i hver bunke! ( 4 bunker, hvis dere er 3 osv.. ) Og da er det bare 4 kort igjen! Dem legger dere i midten, med billedsiden opp! Så alle ser dem!
Meningen med spillet, er og få alle bunkene dine til og bli: 1 bunke med 4 4'ere, eller 4 6'ere osv..
Dere må bytte de kortene, som dere har i bunkene med de som ligger på midten ! Dere sier "stress", når dere begynner spillet! Så alle har skjønt når vi har starta! Når den første som har alle bunkene med 4 like kort i hver, har vunne! Dere kan også kjempe om andre og tredje plassen selfølgelig ;P !
Håper du skjønte noe
HAHASend gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com

