Deprecated: strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Svar på innlegg
Du svarer på følgende innlegg:Re: Regler til kortspill
Det heter Engelskmann!

Det går ut på å prøve å få flest "stikk" i en runde. Først sier man hvor mange stikk man trur at man får og så får man så så mye poeng hvis man har alle stikkene som trengs!!!!!!!
husker ikke resten men det er noe sånt ihvertfall
Man beregner poeng ved at man har en spesiell tabell der man skriver inn poengene under navnene på spillerne. Hvis du melder to stikk og får to stikk får du 12 poeng, melder du tre og får tre får du 13 poeng og 4, 14 poeng o.s.v
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com

