Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
| Christian 28.12.2017 Skriv svar Warning: Undefined variable $bilde in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 3435 Deprecated: strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 3435 | Re: lov å trumfe? Jeg lærte det sånn at du alltid kan velge å bruke trumf. Prøvde å Google etter regler nå, og fant Mattis-regler på flere andre nettsider også. Og jeg finner ikke at noen av dem har sånn begrensning på bruk av trumf som du nevner. Sitter også her med boka Vi spiller kort og legger kabal. Der er det dårlig forklart om man alltid kan legge trumf. Teksten der kan egentlig tolkes som begge deler. Men det ser altså ut til at det er mest vanlig at man alltid kan legge trumf. Ellers er det ikke alltid noe fasitsvar når det gjelder kortspill. Det finnes varianter av det meste, og folk spiller på ulike måter. |
Spillforslag
Andre forumtråder
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com



