Re: Gribb?

Brukernavn: Passord: Husk meg Glemt passordet? Registrer deg

Deprecated: strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085



Svar på innlegg

(Du er ikke logget inn, men kan allikevel skrive inn innlegg som gjest. Hvis du registrerer deg som bruker av forumet kan du få alle svar på dette innlegget tilsendt på e-post.)

Navn:
Emne:

Melding:   


Vennligst skriv inn de tre første bokstavene i alafabetet i boksen under. (Nødvendig for å stoppe spam. Hvis du logger inn trenger du ikke å gjøre dette for å skrive innlegg.)


  Trykk på send-knappen for å legge til denne meldinga i diskusjonsforumet.

Du svarer på følgende innlegg:

Re: Gribb?
Du kan være 2 som jeg bruker så den som starter skal ha 3 kort på handen og den som ikke starter skal ha 2 kort så er det om å samle stikk for eksempel vis du har 2-3-4 dronninger har du et stikk vis du har for eksempel 2 dronninger som stikk så kan den andre spilleren vis han har dronning kan han stjele den andre sine stikk til slutt teller dere poeng: poeng: 1-9 5p 10-konge 10p / E 15p


(C) Christian Berge
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com
KortRegler.no   KortRegler.no
Takk for at du svarer i våre avstemminger. Svaret ditt vil lagres, og kan bli brukt i diverse statistikk og analyser. Legg merke til at dersom du ikke er logget inn, kan andre som bruker samme datamaskin se hva du har svart. Du kan slette svaret ditt ved å trykke "Vet ikke".