Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Forum forside - Spørsmål om regler
| Silje 31.07.2007 Skriv svar | Re: Liverpool Jeg har lært at du kan ta så mange du vil av de kortene som ligger åpen hvis ingen andre som er førdeg i turen vil ha de... men kun de øverste.... jeg har spilt me 108 kort ( to kortstokker + 4 jokrer) jokrene er hva du vill. Jeg har ogsaa lert at: 1.runde: 3serier 2.runde: 2 serier og en trees 3.runde: 1 serie og 2 trees 4.runde: 3trees 5.runde: 2 trees og 1 serie 6.runde: 1trees og 2 serier 7.runde: 3 serier ( da skal alt stemme som du sa...) ![]() |
Spillforslag
Andre forumtråder
| Emne | Startet av | Siste innlegg |
|---|---|---|
| Regler | Thotto 08.08.2004 | Marie 11.08.2004 |
| spilleregler - liverpool | Morte 15.06.2005 | Morte 15.06.2005 |
| Liverpool street | Esther 27.02.2006 | Esther 27.02.2006 |
| Liverpool | Audun 01.04.2007 | Audun 01.04.2007 |
| Liverpool | KetilK 09.08.2009 | KetilK 09.08.2009 |
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com





