Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Forum forside - Etterlys kortspill
| Nikolai 16.06.2013 Skriv svar | Re: Cachong kortstokk Vi spilte også cachons i hele oppveksten. Jeg har et bunke og siden det ikke går ann å få tak i lengre, så tar jeg godt vare på den. Det er 5 farger...brun rotte, grøn frosk, gul mus, rød fugl, og blå tror jeg...Et kortspill som ligner er Rook, på norsk Kråke. Jeg har aldri spilt det, men jeg ser at kortene er nogenlunne like. Jeg har også mailet damm for å høre om de vet noe mer. OFte lurt å spørre de som lagde det før.. Lykke til med å skaffe kortene |
Spillforslag
Andre forumtråder
| Emne | Startet av | Siste innlegg |
|---|---|---|
| Kort | Anders 20.07.2004 | Anders 20.07.2004 |
| Hva heter? | Feriespiller 15.08.2006 | Feriespiller 15.08.2006 |
| Svarteper | Martin 23.12.2007 | christian 03.04.2008 |
| Canasta | grethemor 06.01.2009 | Sparess 13.01.2009 |
| kortspill | Ã…se 16.10.2010 | Ã…se 16.10.2010 |
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com

Lykke til med å skaffe kortene

