Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
| Eirik 25.07.2021 Skriv svar | Re: Amrikaner Når jeg spiller amerikaner (med fire spillere og byttekort) skiller vi mellom å melde 12 og amerikaner. Tolv betyr at du skal ha makker og får 12 poeng hvis dere får det til mens amerikaner er alene og du får 50 poeng hvis du får det til. Det har skjedd én gang at jeg meldte 12 og vi alle tengte at runden skulle starte, men så viste det seg at Roger hadde sjuke kort så han meldte amerikaner. Du kan si kortene var greit skjevt fordelt den runden, og ja vi spiller med omstokk hvis noen ikke har et eneste billedkort. |
Spillforslag
Andre forumtråder
| Emne | Startet av | Siste innlegg |
|---|---|---|
| amrikaner | preben 13.04.2007 | preben 13.04.2007 |
| kan man spille amrikaner på internett? | Amrikaner? 19.07.2006 | Wimmy 30.03.2026 |
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com




