Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Forum forside - Etterlys kortspill
| Christian 27.08.2004 Skriv svar Warning: Undefined variable $bilde in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 3435 Deprecated: strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 3435 | Re: sprøyte??? Jeg spilte i går et spill som vi kalte for Sprøyt. Det var tre spillere, og alle skulle ha 12 kort. Man bestemte om det var pass, trumf eller grand spill ved at den ene spilleren så på et tilfeldig kort i kortstokken før kortene ble delt ut. 2-5= Pass spill, 6-10=Trumf spill med fargen som trumf, J-A=Grand spill Deretter kunne en spiller bytte bort 8 kort, en annen bytte fem+de som den første ikke byttet, og den siste spilleren bytte bort 3 kort+resten. Hvert stikk mer enn fire i trumf og grand gav ett poeng, mens hvert stikk under fire i pass gav ett poeng. |
Spillforslag
Sprøyt(e)
Deprecated: strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4447
Enkelt stikkspill med kortbytte først.
4.4


Andre forumtråder
| Emne | Startet av | Siste innlegg |
|---|---|---|
| Sprøyte | Marit 25.07.2007 | lazor 12.12.2007 |
| sprøyte??? | alf 16.04.2004 | lazor 14.01.2010 |
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com


