Re: Gribb?

Brukernavn: Passord: Husk meg
Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4041
Glemt passordet? Registrer deg

Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085



Forum forside - Etterlys kortspill

Kasper
01.11.2025
Skriv svar
Re: Gribb?

Du kan være 2 som jeg bruker så den som starter skal ha 3 kort på handen og den som ikke starter skal ha 2 kort så er det om å samle stikk for eksempel vis du har 2-3-4 dronninger har du et stikk vis du har for eksempel 2 dronninger som stikk så kan den andre spilleren vis han har dronning kan han stjele den andre sine stikk til slutt teller dere poeng: poeng: 1-9 5p 10-konge 10p / E 15p

Andre forslag


Jazz
3-5 spillere
Seks kortspill i ett
4

Remi
4.8

Uno (Vriompeis)
2-10 spillere
Vri åtter med ekstra spesialkort.
3.4

Spardame
3-6 spillere
Unngå å ta stikk med hjerter og spar dame.
4.3

Kluns
2-8 spillere
Ta nøyaktig så mange stikk som meldt.
4.3


Andre forumtråder

EmneStartet avSiste innlegg
Gribb? Christopher
04.07.2009
Kasper
01.11.2025

Annonse:




(C) Christian Berge
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com
KortRegler.no   KortRegler.no
Takk for at du svarer i våre avstemminger. Svaret ditt vil lagres, og kan bli brukt i diverse statistikk og analyser. Legg merke til at dersom du ikke er logget inn, kan andre som bruker samme datamaskin se hva du har svart. Du kan slette svaret ditt ved å trykke "Vet ikke".