Hull i Whist-regler

Brukernavn: Passord: Husk meg Glemt passordet? Registrer deg



Forum forside - Spørsmål om regler

Esset
31.03.2006
Skriv svar
Hull i Whist-regler

Jeg tror jeg har oppdaget et hull i Whist-reglene som er beskrevet på denne siden. Jeg kan ikke spillet men prøver å lære det ved å lese her.

Det står ingenting om hvordan to personer kommer på lag (om jeg ikke har oversett noe).

Kan noen svare på dette?
Christian
02.04.2006
Skriv svar
Re: Hull i Whist-regler

Hei Esset

Dere må bestemme lagene før dere begynner å spille. Spiller 1 og 3 er på ett lag, mens spiller 2 og 4 er på det andre laget.

Spillforslag


Whist
4 spillere
Lagspill der man melder enten pass eller grand.
4.7


Andre forumtråder

EmneStartet avSiste innlegg
Amerikaner eller whist Idamkk
17.01.2004
christian
19.01.2004
Regler i kortspillet Amerikaner Raymond
04.04.2004
MegSelv321
21.07.2011
Whist Karin
20.04.2004
Selbu-Sigri
19.02.2005
Tomannsamerikaner jlohne
10.07.2004
Harald
20.07.2004
Regler Thotto
08.08.2004
Marie
11.08.2004

Annonse:




(C) Christian Berge
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com
KortRegler.no   KortRegler.no
Takk for at du svarer i våre avstemminger. Svaret ditt vil lagres, og kan bli brukt i diverse statistikk og analyser. Legg merke til at dersom du ikke er logget inn, kan andre som bruker samme datamaskin se hva du har svart. Du kan slette svaret ditt ved å trykke "Vet ikke".