Re: jeliker

Brukernavn: Passord: Husk meg
Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4041
Glemt passordet? Registrer deg

Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085



Forum forside - Etterlys kortspill

ida
23.07.2010
Skriv svar
Re: jeliker

heeei ! jeg kan det ikke, men jeg er en ivrig kortspiller!
jeg elsker amerikaner og masse andre spill.
Kan du lære meg det?
send en mail til

ida_hovik@hotmail.com



Andre forslag


Delkonge
2-4 spillere
Legg kort som er delelig med øverste kort.
1.6

Belote for to
2 spillere
Få poeng på sekvener, bonuskort og siste stikk.
2.7

President og slave
3-5 spillere
Spill godt og rykk opp fra slave til president.
4.3

To og femti plukk opp
2-10 spillere
Lur vennene dine med dette tullespillet

Mafia
8-33 spillere
Desperate landsbybeboere jakter på mafiamedlemmer.
4.5


Andre forumtråder

EmneStartet avSiste innlegg
jeliker gjest
08.01.2008
Unni
31.05.2025

Annonse:




(C) Christian Berge
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com
KortRegler.no   KortRegler.no
Takk for at du svarer i våre avstemminger. Svaret ditt vil lagres, og kan bli brukt i diverse statistikk og analyser. Legg merke til at dersom du ikke er logget inn, kan andre som bruker samme datamaskin se hva du har svart. Du kan slette svaret ditt ved å trykke "Vet ikke".