Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Forum forside - Generelt om kortspill
| christian 08.02.2012 Skriv svar Warning: Undefined variable $bilde in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 3435 Deprecated: strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 3435 | Re: Spille Online Hei. Det går ikke an å spille online her. Korthuset er kun for å finne regler. Det hadde vært kjekt å hatt en mulighet for online-spilling her, men jeg har ikke mulighet til å lage noe sånt. |
Andre forslag
Andre forumtråder
| Emne | Startet av | Siste innlegg |
|---|---|---|
| Amerikaner eller whist | Idamkk 17.01.2004 | christian 19.01.2004 |
| Poker | Ingar 05.07.2004 | Christian 05.07.2004 |
| vri åtter | Heidi 26.07.2004 | Christian 27.07.2004 |
| Amerikaner nedlastning | Hanibal 18.08.2004 | Hanibal 18.08.2004 |
| spille | amerikaner 19.08.2004 | Christian 19.09.2004 |
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com









