Warning: Undefined array key "com" in /home/brettimu/public_html/common/inc_forum8.php on line 4085
Forum forside - Etterlys kortspill
| Tobbibio 23.06.2011 Skriv svar | Re: Regler til kortspill Det heter Engelskmann! ![]() Det går ut på å prøve å få flest "stikk" i en runde. Først sier man hvor mange stikk man trur at man får og så får man så så mye poeng hvis man har alle stikkene som trengs!!!!!!! husker ikke resten men det er noe sånt ihvertfall Man beregner poeng ved at man har en spesiell tabell der man skriver inn poengene under navnene på spillerne. Hvis du melder to stikk og får to stikk får du 12 poeng, melder du tre og får tre får du 13 poeng og 4, 14 poeng o.s.v |
Andre forslag
Andre forumtråder
| Emne | Startet av | Siste innlegg |
|---|---|---|
| Pinacle | PIP 08.04.2004 | Christian 09.04.2004 |
| navn på kortspill | heidi 10.04.2004 | heidi 10.04.2004 |
| Tomannsamerikaner | jlohne 10.07.2004 | Harald 20.07.2004 |
| Regler | Thotto 08.08.2004 | Marie 11.08.2004 |
| kortspill | airu 13.08.2004 | airu 13.08.2004 |
Annonse:
Send gjerne en e-post til brettspill1000 krøllalfa yahoo.no om du lurer på noe
Personvernerklering Lik oss på Facebook App for Android
KortRegler.no er en del av Spillby.com











